Δευτέρα 19 Ιουνίου 2017

ΚΑΝΩ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ





Κάνω ένα βήμα πίσω και νομίζεις, ότι σε φοβάμαι. 
Κάνω ένα βήμα πίσω και νομίζεις, ότι μπορείς να 
με εκμεταλλευτείς. Κάνω ένα βήμα πίσω και 
νομίζεις ότι σου παραχωρώ ένα κομμάτι του πολύ προσωπικού μου χώρου. Σε κοιτάζω στα μάτια, 
δεν σε φοβάμαι, ούτε όμως σε υποτιμώ, γι' αυτό
και σε παρατηρώ. Βλέπω τις αντιδράσεις σου και 
σε διαβάζω. 




Μπαίνω στο μυαλό σου και μαντεύω τις επόμενες κινήσεις σου. Είσαι τόσο 
αφοσιωμένος στο δικό σου παιχνίδι που πιστεύεις πως παίζω και εγώ μαζί 
σου. Εσύ είσαι ο στρατηγός, εσύ ο καλός παίχτης, εσύ και ο νικητής. Δεν με 
νοιάζει που είσαι κουτός, αλλά επειδή είσαι και κακός ταυτόχρονα, ξέρω πως 
μπορείς να γίνεις επικίνδυνος, αν δεν προσέξω και υποτιμήσω αυτά τα σημάδια 
που μου δείχνεις. Κατεβαίνω στο δικό σου επίπεδο όσο πιο χαμηλά μπορώ. 
Ψάχνω να δω από τι ποιότητας υλικά είσαι φτιαγμένος. Ποια είναι η δική σου 
αχίλλειος πτέρνα. Όχι δεν θέλω να σε πονέσω εκεί που πονάς. Αυτό το κάνουν 
μόνο οι δειλοί σαν εσένα. Ούτε θέλω να σου γκρεμίσω αυτό το τόσο κακόγουστο 
οικοδόμημα που έχεις φτιάξει. Έτσι θέλεις να μοιάζει η δική σου ζωή, έτσι ζήσε, 
αυτό σου αξίζει. 
Δεν αμύνομαι, δεν επιτίθεμαι. Απλά ακούω, παρατηρώ και διδάσκομαι. 
Γνωρίζοντας εσένα, γνωρίζω το είδος ανθρώπων που αντιπροσωπεύεις. 
Δυστυχώς για σένα, δεν είσαι μοναδικός. Δεν είσαι ένα συλλεκτικό κομμάτι με 
μεγάλη αξία, όπως εσύ νομίζεις. Απλά είσαι ακόμα ένας. Δεν διαφέρεις σε τίποτα.
Είσαι προβλέψιμος και αυτοκαταστροφικός. Δεν χρειάζεται να σου κάνω κάποιο 
κακό εγώ. Τα κάνεις όλα εσύ μόνος σου. Οι βάσεις της ζωής σου είναι σαθρές, 
η ηθική σου ανύπαρκτη, το συναίσθημα μια άγνωστη λέξη. Το βλέμμα σου είναι 
βλέμμα αρπακτικού που ψάχνει το θύμα του. Εσύ δεν θ' αλλάξεις ποτέ, αλλά εγώ 
έχω αλλάξει πολύ
Κάνω ένα βήμα πίσω, όχι γιατί σε φοβάμαι, αλλά γιατί σε γνωρίζω, σ' έμαθα.
Κάνω ένα βήμα πίσω, για να σε προειδοποιήσω, ότι για σένα πια, είμαι μόνο μια 
άγνωστη. Την ιδιότητα που είχα, του αδελφού, της θείας, του γείτονα, της φίλης, 
πλέον δεν την έχω, γιατί δεν θέλω να την έχω για σένα. Αλλάζεις συχνά τη μάσκα 
σου και παρουσιάζεσαι με πολλά πρόσωπα, όμως στη δική μου φαρέτρα, έχω 
κι εγώ τα δικά μου όπλα. Όπλα μυαλού. Ένα από αυτά ήταν που με βοήθησε 
να αντέξω,την υποχρεωτική συναναστροφή μαζί σου. Αν αναρωτιόσουν πως σε 
άντεχα, τώρα έμαθες, αλλά μάθε και κάτι άλλο. Εσύ και οι όμοιοι σου, μου βγάλατε 
στην επιφάνεια όλη τη δύναμη που έκρυβα μέσα μου. Η ύπαρξή σας, με βοήθησε 
να μη σας μοιάσω. Με τον ίδιο τρόπο έχετε βοηθήσει κι άλλους ανθρώπους.
Οι άνθρωποι αυτοί είναι όσοι βρίσκονται απέναντί σας και είναι όλοι αυτοί που 
ξεχωρίζουν μέσα στη κοινωνία για το ήθος τους. Εσείς μου μάθατε τους τρόπους 
να τους διακρίνω τόσο εύκολα, όπως εύκολα και γρήγορα διακρίνω κι εσάς.--




Γεωργία  Σουσάνη  19/06/2017
















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου