Τετάρτη 8 Αυγούστου 2018

O ΦΑΡΟΣ ΤΟΥ ΣΩΣΤΡΑΤΟΥ-- THE LIGHTHOUSE OF SOSTRATUS



Ο  ΦΑΡΟΣ  ΤΟΥ ΣΩΣΤΡΑΤΟΥ  

Ερμηνεία  Σταμάτης Παπαδάκης
Στίχοι   Γεωργία  Σουσάνη
Μουσική   Σοφία  Σακελλαρίου
Ενορχήστρωση  Σταμάτης  Παπαδάκης

Πήγα εκεί για να σε βρω
και είδα την Αλήθεια,
στου Σώστρατου το φάρο,
στην Αλεξάνδρεια δίπλα
Ήσουν ντυμένη στα λευκά,
Ανατολής μαγεία,
το όγδοο θαύμα στη ζωή,
Αιώνια Αθανασία.

Όρθια στέκεσαι εκεί
τη θάλασσα κοιτάζεις,
τη λάμψη σου στέλνεις να την δουν
όλοι απ' τα ανοιχτά
και όταν καράβι εσύ θα δεις
με ύφος τους φωνάζεις,
να ξέρετε πως είμαι εγώ,
του Αλέξανδρου γενιά.

Εγώ κρατάω τη φωτιά,
του Φάρου αναμμένη,                              
το δρόμο σας κρατώ ανοιχτό,
να πάτε μακριά
και όταν Ελλάδα φτάσετε,
στους Έλληνες φωνάξτε,
πως είναι και να μην ξεχνούν
του Αλέξανδρου γενιά.


Όρθια στέκεσαι εκεί
τη θάλασσα κοιτάζεις,
τη λάμψη σου στέλνεις να την δουν
όλοι απ' τα ανοιχτά
και όταν καράβι εσύ θα δεις
με ύφος τους φωνάζεις,
να ξέρετε πως είμαι εγώ,
του Αλέξανδρου γενιά.

Και όταν καράβι εσύ θα δεις
με ύφος τους φωνάζεις,
να ξέρετε πως είμαι εγώ,
του Αλέξανδρου γενιά.--


Γραφή στίχων  11/ 04 /2016
Μουσική  03/ 02 2017
Ενορχήστρωση  08/ 02/ 2017

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου